wtorek, 3 września 2013

Day before.

Jutro mój pierwszy dzień szkoły. Nie powiem, że się nie stresuje. Trochę tak. 
Nie potrafię sobie w ogóle wyobrazić jak on będzie wyglądał. Będzie dobrze? Oby. 

Do szkoły mam ok. 1,5 mili, więc jak się dowiedziałam nie będę jeździć school busem, bo jest za blisko.. Więc korzystając ze skrótu będę chodzić do szkoły ok. 1.3 mili czyli 2.1km. Nawet mi to nie przeszkadza. Zawsze to więcej ruchu :D A jak będzie brzydka pogoda to skorzystam z roweru. 
Lekcje codziennie zaczynam o 7.50 więc z domu pewnie będę wychodzić o 7.10 żeby mieć pół godziny na spacer ;> Czyli pobudka jakoś o 6.20. Super.. Koniec w normalne dni jest o 14.50 czyli w domu będę o 15.30. Zobaczymy jak będzie jak dojdą dodatkowe zajęcia. Moje przerwy trwają 5 minut, a lekcje 50, więc nie ma zbyt dużej różnicy między moją szkołą w Polsce( słyszałam o szkołach, gdzie lekcje mogą trwać aż 1.15h ;o). Wszystkie poza 2, ta trwa 55 minut i zgadnijcie co to jest? tak, matematyka! Lunch mamy po 4 godzinie od 11.30, wszyscy oprócz "freshmenów" czyli pierwszoroczniaków w liceum (9th grade). Oni maja po 3. Nie wiem ile kosztuje u mnie lunch, ale słyszałam, że coś koło 2$. 
Te "nienormalne dni" to 19 dni w roku szkolnym, głównie środy, kiedy mamy po prostu skrócone lekcje i  lunch jest po lekcjach. Kończę wtedy lekcje o 12.23.
A i w niektóre piątki wszystkie lekcje są skrócone o 7 minut, bo po szóstej mamy "assembly", czyli takie spotkanie całej szkoły w audytorium i jakieś gadanie przez 43 minuty. I wtedy mamy wszyscy razem lunch.
Moja szafka ma numer 285 i pani, która się tym zajmuje powiedziała, że mogę zatrzymać moją kłódkę z kombinacją, którą mi dała, żebym poćwiczyła. Yeah! Nie będę miała problemów z otwieraniem :D
To chyba tyle. Na dole zdjęcia ;) 


Wczoraj robiłam naleśniki :D Nie, nie amerykańskie, "polskie". Wyszły prawie takie same, prawie, bo nie wiedziałam, którą mąkę mam wziąć, bo.. oni mają chyba z 10 rodzajów i żadna nie jest normalna. xD 




mm... z czekoladą i bananami ! 
rozkład dzwonków w dni normalne, skrócone
i w piątki :>
plan mojej szkoły, z zaznaczonymi klasami,
gdzie będę mieć lekcje. będę biegać po całej szkole :D



1 komentarz:

  1. Kiedy kolejny post? Ciekawią mnie Twoje losy na tej wymianie. Trzymaj się tam i powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń