sobota, 17 sierpnia 2013

Welcome Oregon.


fragm. maila, który otrzymałam :)
10 lipca otrzymałam wiadomość, że dostałam rodzinę :D (jakkolwiek to brzmi ;p).
Moja host rodzina to: Bonnie Garrish, samotna pani, która mieszka ze swoją siostrzenicą Elise (25lat). Naprawdę to mi się podoba. Będziemy sobie mieszkały w trójkę + pies Bonnie :> 
Mieszkają one w miasteczku Lebanon w stanie Oregon. Moja szkoła to Lebanon High School.Bonnie wydaje się bardzo miłą i sympatyczną osobą. Mam jej adres email, więc się wymieniamy wiadomościami. :)Do krewnych Bonnie, którzy mieszkają niedaleko Lebanonu przyjeżdża Maren, dziewczyna z Niemiec, która też jedzie na wymianę. I lecimy do USA razem. Spotykamy się we Frankfurcie.

Podróż:

Wylatuję z Warszawy w piątek 23.08 o godzinie 10.45. Lecę do Frankfurtu, gdzie mam przesiadkę i stamtąd lecę trochę ponad 11h do San Francisco. Tam kolejna przesiadka i  samolot  do Eugene skąd odbiera mnie moja host rodzina. Planowo mam być tam o 21.41 (patrząc na godzinę w Oregonie, w Polsce będzie 6.41 -9h różnicy-).

informator, który dostałam zawiera m.in.: inf o USA i Oregonie, placement, ID Card,
list od fundacji, inf. co zabrać, inf. o mojej koordynatorce.

moja karta ID, którą muszę mieć zawsze przy sobie ;>


Moja koordynatorka ma na imię Cynthia. Napisała mi, że u niej w grupie jest ze mną 10 osób- 7 dziewczyn i 3 chłopaków. Jedna osoba z Polski (ja), 3  z Niemiec, 1 z Hiszpanii, 1 z Francji, 1 z Korei Płd., 1 z Meksyku i 2 z Tajlandii. Wiem jeszcze, że z jednym Tajlandczykiem będę chodzić do szkoły.



Jak przylecę na pewno zrobię zdjęcia wszystkiego i powstawiam :)


4 komentarze:

  1. A z jakiego biura w PL wyjechałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. załatwiałam wszystko za pośrednictwem biura Foster w Warszawie ;)

      Usuń
  2. Powodzenia, trzymam kciuki. Pisz często ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i będę śledził poczynania, generale. :)

    Mati.

    OdpowiedzUsuń